Οδηγός τυφλών

Οκτώβριος 25, 2007

Τυφλή έχω στον σκύλο εμπιστοσύνη
έλεγε ο τυφλός στους φίλους
με προσοχή με οδηγεί και σωφροσύνη
καμία σχέση με άλλους σκύλους

οι άλλοι όλο αμάξια κυνηγούνε
τoυς τοίχους κατρουλιά γεμίζουν
αντί κάποιο τυφλό να οδηγούνε
ανώφελα τα νιάτα τους σκορπίζουν

Τυφλή εμπιστοσύνη έχω στον σκύλο
έλεγε ο τυφλός συνήθως
τύχη μεγάλη να τον έχω φίλο
στα ζώα είναι σπάνιο το ήθος

σε τρύπες του μετρό θα είχα πέσει
αμάξια θα με είχανε πατήσει
πολύ δίχως αυτόν θα είχα πονέσει
άδικα η ζωή μου θα χε σβήσει.

Μα του τυφλού η μοίρα το φυλούσε
τον χτύπησε το άδικο με μένος
τεμαχιστή σκυλιών να συναντούσε
ποτέ δεν το περίμενε ο καημένος

τι και αν απέδρασε ο δόλιος σκύλος
τη λάμα του πριονιού πριν δοκιμάσει
όσος κι αν ήταν των γιατρών ο ζήλος
το φως του ήταν τυχερό να χάσει

τυφλοί και οι δυο και το σκοτάδι πίσσα
μαυρίλα στην ψυχή μα και στη θέα
σκατά πατούν , δεν περπατάνε ίσα
σκοντάφτουν στης λεωφόρου τα στηθαία

και τα άλλα τα σκυλιά έννοιες δεν έχουν
καθήκον δεν υπάρχει για να πέσουν
χαρούμενα πίσω απ τα αμάξια τρέχουν
και ψάχνουν πεζοδρόμιο να χέσουν

3 Σχόλια to “Οδηγός τυφλών”

  1. stixakias Says:

    Εντυπωσιασμένος!
    Αυτό που μου αρέσει είναι η θεματική ενότητα που διατηρείς.
    Για το μέτρο και την ομοιοκαταληξία, σου έχω ξαναπεί, οπότε, να μην επαναληφθώ.
    Καλημέρα

  2. Kunelina Says:

    τραβα εκδόσου πάραυτα, τυφλόψυχε!

  3. renton Says:

    μεστότατο και διακρίνω μια ολοένα αυξανόμενη ωριμότητα στη γραφή.


Σχολιάστε

