Μπαράζ τεμαχισμών

Νοέμβριος 3, 2007

Χρατς χρατς
η λάμα ροκανίζει
χρατς χρατς
τον σκύλο τεμαχίζει

γαβ γαβ
γαβγίζει από τον πόνο
γαβ γαβ
υπομονή τελειώνω

σπλιτς σπλατς
το αίμα χάμω στάζει
σπλιτς σπλατς
στεγνά κανείς δε σφάζει

νοκ νοκ
τη πόρτα μου χτυπάνε
νοκ νοκ
στο διάολο να πάνε

νοκ νοκ
ποιος να ναι; Επιμένει
νοκ νοκ
κάτι κακό συμβαίνει

χε χε
αρπάζω το πριόνι
χε χε
το τέλος τους ζυγώνει

χε χε
την γκάμα εμπλουτίζω
χε χε
πλασιέ θα τεμαχίζω

10 Σχόλια to “Μπαράζ τεμαχισμών”

  1. fight back Says:

    splish splash
    i was taking a blood bath

  2. Sousou D. Says:

    Ψιτ ψιτ
    Μεσιέ Γιαμπατζολιά
    Ψιτ ψιτ
    λαμπρέ υπερποιητά,

    Χμ χμ
    είστε για διαγωνισμό
    ουάου ουάου
    άκρως ποιητικό;

    Ουπς ουπς
    και να μην το ξεχάσω
    α ναι!
    τους όρους να σας γράψω.

    Ωχ ωχ
    Μάλλον τους αγνοώ
    γιούπι αναλαμπή!
    περάστε από εδώ: telebufos.blogspot.com


  3. χμμμμ

    διαγωνισμός ποίησης

    4 στροφές με απαραίτητες τις λέξεις «μούσα» και «μπούφος»

    με πείσατε

    θα το γράψω

    εσεις δεν βλέπω να το ανεβάζετε


  4. (έτοιμο)

    της είπα ότι ψάχνω για μοντέλο
    γυμνό, μπροστά μου να ποζάρει
    δέχτηκε και το έκανε με χάρη
    περίμενε να βγάλω το πινέλο

    τι μπούφοι οι ζωγράφοι θεέ μου
    μπροστά τους το μοντέλο να ποζάρει
    και αυτοί περί υδάτων και ανέμου
    καθόλου να μην παίρνουνε χαμπάρι

    τι μπούφοι θεέ μου οι ζωγράφοι
    την χάρη των ποιητών δεν έχουν
    το σκορ αν κάποιος καταγράφει
    μην τους το δείξει, δεν αντέχουν

    της είπα πως θα γίνει μούσα
    μα για ζωγραφική δεν είπα
    ήλπιζα πως θα την γαμούσα
    ή πως θα μου’παιρνε μια πίπα

  5. Sousou D. Says:

    Αγαπητέ ποιητά Γιαμπατζολιά,

    Το ποίημά σας καταχωρήθηκε. Θα προβληθεί σε προσεχή Κυριακή. Στο μεταξύ αν θέλετε μπορείτε να περάσετε από το στούντιο και να παρακολουθήσετε την εκπομπή ζωντανά. Τα πρώτα ταλέντα είναι ήδη στον αέρα!

    Μερσί,
    Σουσού Δελατρόμπα
    Νόμιμη Εκπρόσωπος Τηλεμπούφου

  6. renton Says:

    Aυτό το έπος το ανακυρήσσω personal favorite.


  7. δεν ξέρω αν θα το δείτε κύριε γιαμπατζολιά. ονομάζομαι βουλγαρίων κερκεκφές και έχω σκοπό να μελοποιήσω ορισμένα ποιήματά σας. αν δείτε το σχόλιό μου παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου

  8. Hastaroth Says:

    Κύριε Κερκεκφέ,το «Μπαράζ τεμαχισμών» το μελοποίησα και εγώ,εσείς να μελοποιήσετε το «μοντέλο»


Σχολιάστε

